onsdag, juli 03, 2013

Dejlig uge!

Mandag, var jeg ude og shoppe med mig selv. Mange synes det er mærkeligt, men jeg kan rigtig godt lide bare at gå rundt og kigge på ting og sager, i sin egen lille verden. Jeg fik noget vildt lækkert tøj, som jeg er utrolig glad for og som jeg har gået med ligesiden.

Tirsdag, var jeg først til tandlæge og efter til frisør. Jeg er faktisk rigtig glad for resultatet, så skal jeg bare lærer at sætte mit hår på fede måder. Efter var jeg sammen med Signe, det var også rigtig hyggeligt, vi har et lille male-cykel projekt senere på sommeren.

Onsdag (idag), jeg skal meget snart (15 min) ned til en hudpleje klinik, hvor min mor har givet mig en ansigtbehandling og neglebehandling, det er jeg suuuper glad for og glæder mig rigtig meget. Det står også på tandlæge igen idag, jeg fik heldigvis rykket min tid fra imorgen til idag, så er lykkelig. Efter kommer Auggi, som jeg har savnet rigtig meget og glæder mig utroligt meget til at se og vise ham, hvor jeg bor.

Torsdag, bliver den fedeste dag i mit liv, men billeder og hvad der sker den dag. Bliver først offentlig gjort på fredag, når jeg kommer hjem igen. Jeg glæder mig så sygt meget til det, det bliver viiiiildt! 


- Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar