torsdag, maj 22, 2014

Eksamener på vej og store opgaver skal skrives

Selv om man nu har læseferie og har FRI hele dagen, er det ikke ensbetydende med at det er fedt. Eksamenerne er lige om lidt og der skal læses op til dem ALLE.
Og nu sidder jeg med en 10 timers dansk opgave, som skal afleveres imorgen.... GAB GAB.
MEEEEN.... det skal laves og jeg synes også det er en interessant bog jeg har valgt.

IDAG har jeg endeligt bare siddet og skrevet og skrevet og lavet en masse andet. For jeg bliver SÅÅÅ nemt disterherte af ALT muligt andet end min opgave. Så jeg sidder foran computeren, men så kan man lige tjekke FACEBOOK også INTERGRAM også kommer der en SNAP man lige skal tjekke, og så har man brugt en time eller to på alt andet en opgaven.

Men opgaven er igang, og jeg arbejder 100 gange bedre under press, som jeg er lige nu. Jeg havde nemlig en plan om at være færdig er til aften, men det bliver jeg nok ikke. Så nu må vi se hvor længe jeg skal være oppe idag.
Det er bogen, hvis nogle overhoved er interesseret eller hvis der overhoved er nogle der læser det her jeg skriver. Det var der engang, men så holdt jeg en pause på jeg ved ikke hvor lang tid, men nu tænkte jeg lige at jeg ville prøve igen. Bare for sjov skyld og for at få læseferien til at gå lidt hurtigere end den ellers ville gøre. Eller er det jo super hyggeligt at skrive ud til folk (hvis nogle vil læse), det gør tiden lidt sjovere og jeg håber da nogle vil læse hvad jeg skriver og har at fortælle fra min verden og mit synspunkt.


Det her billed beskriver meget min dag, man forstiller at lave noget og skal lige sende en SNAP med det. Men de notet der er på skærmen er ikke engang mine opgave norter, det er bare nogle noter, som jeg lige tog frem på skærmen, fordi jeg skulle vise alle mine venner på SNAP at jeg sad og lavede dansk opgave og hørte musik. KEGLE jeg er!!!!


- Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar